رفتن به نوشته‌ها

راهنمای کامل اندازه تصاویر شبکه های اجتماعی برای سال 2021

اگر فقط یک بستر رسانه اجتماعی در اینترنت وجود داشته باشد ، مدیریت زندگی دیجیتالی ما بسیار ساده خواهد بود. متأسفانه ، برخی موارد وجود دارد و هر پلتفرم با در نظر گرفتن تصویر متفاوت شبکه های اجتماعی خاص خود را با استفاده از طراحان استفاده می کند و استفاده از آن را در صورت برقراری ارتباط بین سایر موارد ، حداکثر استفاده از ببرند.

Recommended instagram image sizes

ما به سادگی در مورد آواتار ، جلد ، آگهی ها و عناوین صحبت نمی کنیم ، ما در حال فکر کردن بر روی داستان های فیلم ، فیلم ها ، تبلیغات و تصاویر کوچک هستیم ، چرا که همه آنها را جمع می کنید تعداد بیشتری از سایر موارد شبکه موارد اجتماعی برای پیوستن به آنها افزایش می یابد. استفاده کنید ، برای اینکه شما فقط یک زندگی ساده داشته باشید ، این راهنما به 7 سیستم عامل رایج در رسانه های اجتماعی – اینستاگرام ، فیس بوک ، TikTok ، LinkedIn ، توییتر ، Pinterest و YouTube – و همه موارد مهم و تصویربرداری شده است که باید از آنها آگاه باشید. هنگام تمرین خلاقیت دیجیتال ، از نظر اجتماعی.

1. اینستاگرام

چندین قالب تصویری تخصصی وجود دارد که ما برای اینستاگرام در نظر داریم: “داستان” برای اشتراک تصاویر تصاویر و فیلم ها برای انتخاب کاربران ذکر می کند ، “برجسته ها” به معنی بهترین بیت های پست اینستاگرام است که در بالای دیوار شما سنجاق شده است است ، “تبلیغات چرخ فلک” اجازه می دهد تا چندین عکس در هر تبلیغ ، به عنوان مثال برای گالری های چند محصول و “IGTV” ، که یک برنامه ویدیویی مستقل است ، باشد.

اندازه ها و ابعاد توصیه شده اینستاگرام:

عکس پروفایل اینستاگرام
320 320 320 پیکسل
پست های اینستاگرام و تبلیغات تصویری
چشم انداز 1080 56 566 پیکسل
پرتره 1080 13 1350 پیکسل
مربع 1080 10 1080 پیکسل
نسبت ابعاد 1.91: 1—4: 5
عرض پیشنهادی 1080px
ارتفاع پیشنهادی 566—1350 پیکسل
عکسهای کوچک اینستاگرام
اندازه صفحه نمایش 161 در 161 پیکسل
عرض پیشنهادی 1080px (بارگذاری تصاویر تا حد ممکن بزرگتر)
داستان های اینستاگرام و تبلیغات استوری ها
اندازه پیشنهادی 1080 x 1920px
نسبت ابعاد 9:16
حداکثر اندازه پرونده 30mb… اما به یاد داشته باشید که هرچه تصویر بزرگتر باشد ، بافر کندتر می شود!
طبق دستورالعمل های رسمی ، “برای جلوگیری از پوشاندن آنها با نماد نمایه یا دعوت به عمل ، در نظر بگیرید که تقریباً 14٪ (250 پیکسل) از تصویر بالا و پایین تصویر را از متن ، آرم یا سایر عناصر اصلی خلاق آزاد کنید.”
چرخ و فلک اینستاگرام
چشم انداز 1080 56 566 پیکسل
پرتره 1080 13 1350 پیکسل
مربع 1080 10 1080 پیکسل
چشم انداز نسبت ابعاد 1.91: 1 ، مربع 1: 1 ، عمودی 4: 5
عرض پیشنهادی 1080px
ارتفاع توصیه شده 566—1350 پیکسل (وابسته به جهت تصویر)
IGTV
ابعاد پیشنهادی 1920 10 1080 پیکسل (بالعکس برای منظره)
ارتفاع تصویر جلد 420px
عرض تصویر جلد 654px
نسبت ابعاد 1: 1.55
2. توییتر

ویژگی های توییتر شامل “کارت های توییتر” برای پیوند پیوندها با تصاویر به توییت ها و “لحظه ها” است که تقریباً همان موارد برجسته اینستاگرام هستند. جدیدترین ویژگی های بازاریابی آنها “ناوگان” است که در حال حاضر فقط در تلفن همراه قابل استفاده است.

اندازه ها و ابعاد توصیه شده توییتر:

نمایه توییتر
تصویر نمایه 400 400 400 پیکسل
حداکثر اندازه پرونده 2mb
بنر 1500 500 500 پیکسل
نسبت ابعاد 3: 1
توییت ها
اندازه پیشنهادی 1024 5 512 پیکسل
نسبت ابعاد 16: 9
حداکثر اندازه پرونده 5 مگابایت برای عکس / GIF در تلفن ، 15 مگابایت روی دسک تاپ
کارتهای توییتر
نسبت ابعاد 1.91: 1
کارت خلاصه 120 x 120px
کارت خلاصه با تصویر بزرگ ، حداکثر ابعاد 4096 x 4096px
کارت پخش 262 26 262 پیکسل یا 359 x 196 پیکسل با 16: 9
کارتهای وب سایت 800 320 320 پیکسل
ناوگان توییتر
ابعاد پیشنهادی 1080 x 1920px
لحظات توییتر
در دستورالعمل ها تنظیم نشوید تا به شما بستگی دارد
تبلیغات توییتر
تویت های تک عکس / چند تصویر حداقل اندازه 600 33 335 پیکسل
اندازه تصویر کارت وب سایت 800 4 418 پیکسل با نسبت ابعاد 1.91: 1 یا
800 800 800 پیکسل با نسبت ابعاد 1: 1 ، حداکثر اندازه پرونده 20 مگابایت است
تصویر کارت برنامه 800 x 418px با نسبت ابعاد 1.91: 1 ، حداکثر اندازه پرونده 3mb
Carousels 800 x 418px با نسبت ابعاد 1.91: 1 ، حداکثر اندازه پرونده 20mb برای 2 تا 6 کارت تصویر
کارت پیام مستقیم 800 4 418 پیکسل با نسبت ابعاد 1.91: 1
کارت مکالمه 800 4 418 پیکسل با نسبت ابعاد 1.91: 1 ، 3 مگابایت به عنوان حداکثر اندازه پرونده
3. TikTok

TikTok ، آخرین پدیده در رسانه های اجتماعی ، تا حدی به ما کمک می کند. این پلت فرم فقط با ویدئوها ، تبلیغات و تصاویر نمایه ساده نگارش می کند تا نگران باشید.

اندازه ها و ابعاد توصیه شده TikTok:
اندازه های تصویر tiktok توصیه می شود
عکس پروفایل TikTok
200 200 200 پیکسل
فیلم TikTok
ابعاد پیشنهادی 1080 x 1920px با نسبت ابعاد 1: 1 یا 9:16
تبلیغ TikTok
پرتره 720 12 1280px
مربع 1200 1200 1200 پیکسل
منظره 1280 x 720 پیکسل
4. فیس بوک

به طور مشابه با معیارهای تصویر اینستاگرام ، فیس بوک برای محتوای تصویری خود بر روی پست ها ، بنرها و داستان ها تمرکز می کند. صفحات رویداد و تبلیغات بازار به ابعاد خاصی احتیاج دارند. این پلت فرم همچنین دارای تصاویر 360 درجه ، معروف به پانوراما است.

اندازه ها و ابعاد فیس بوک توصیه شده:
اندازه های پیشنهاد شده در فیس بوک
صفحه فیس بوک
تصویر نمایه ابعاد 170 x 170 پیکسل را در تلفن های هوشمند رومیزی ، 128 x 128 پیکسل توصیه می کند
عکس جلد توصیه شده ابعاد 820 31 312 پیکسل در تلفن های هوشمند دسک تاپ ، 640 360 360 پیکسل
اندازه ایده آل فایل کمتر از 100 کیلوبایت است
ویدیوی کاور باید 820 46 462 پیکسل و 20-90 ثانیه باشد
پست های فیس بوک
اندازه های پیشنهادی 1200 6 630 پیکسل با نسبت ابعاد 1.9: 1 – بالاترین وضوح ممکن را بارگذاری کنید!
چرخ فلک از 2 تا 10 تصویر 1200 1200 1200 پیکسل با نسبت ابعاد 1: 1
عکس های جلد رویداد فیس بوک
1200 62 628 پیکسل با نسبت ابعاد 2: 1
عکس های پانورامای فیس بوک
30،000 پیکسل در هر جهت کمتر از 135،000 پیکسل در اندازه کلی
نسبت ابعاد 2: 1
حداکثر اندازه تا 30 مگابایت
داستان های فیس بوک
ابعاد پیشنهادی 1080 x 1920px با
نسبت های 9:16 و 4: 5 تا 1.91: 1
حداکثر مدت زمان 5 ثانیه (6 پیام رسان)
حداکثر اندازه پرونده 30mb
به طور مشابه با داستان های IG ، اگر شامل متن است از 250 پیکسل در بالا و پایین خودداری کنید
داستانهای ویدیویی: عرض حداقل 500 پیکسل
نسبت ابعاد 9:16 تا 1.91: 1
حداکثر مدت زمان: 15 ثانیه
حداکثر اندازه پرونده: 4 گیگابایت
تبلیغات فیس بوک
تبلیغات خوراک فیس بوک 1080 10 1080 پیکسل با نسبت ابعاد 1.91: 1 به 1: 1 ؛ حداکثر اندازه پرونده 30mb است
تبلیغات ستون سمت راست 1080 x 1080px با نسبت ابعاد 1: 1؛ این ویژگی ها فقط روی دسک تاپ است!
مقالات فوری 1080 10 1080 پیکسل با نسبت ابعاد 1.91: 1 به 1: 1 ؛ حداکثر اندازه پرونده 30mb است
تبلیغات بازار 1080 x 1080 پیکسل با نسبت ابعاد 1: 1؛ حداکثر اندازه پرونده 30mb است
جستجوی فیس بوک 1080 x 1080px با نسبت ابعاد 1.91: 1 به 1: 1 ؛ حداکثر اندازه پرونده 30mb است
پیام های پشتیبانی شده 1080 x 1080px با نسبت ابعاد 1.91: 1 به 1: 1 ؛ حداکثر اندازه پرونده 30mb است
تبلیغات صندوق ورودی مسنجر 1080 x 1080px با نسبت ابعاد 1: 1؛ حداکثر اندازه پرونده 30mb است
داستان های مسنجر تبلیغات 1080 10 1080 پیکسل با نسبت ابعاد 9:16
5. LinkedIn

LinkedIn پس از فیس بوک دومین استخر بزرگ بازاریابی B2B را دارد و از دسامبر سال 2020 بیش از 20 میلیون فرصت شغلی را تبلیغ می کند. با در نظر گرفتن این موارد بسیار دقیق ، باید از نظر ابعاد تصویر و فیلم و کیفیت آن کاملاً ارزشمند باشد … خوشبختانه در این پلتفرم رسانه های اجتماعی فقط چند مورد وجود دارد که باید روی پروفایل های فردی و شرکتی تمرکز کنند.

اندازه ها و ابعاد LinkedIn توصیه شده:
اندازه های پیوندی توصیه شده
نمایه LinkedIn
عکس پروفایل 400 400 400 پیکسل؛ اگرچه برای کیفیت بهتر می توانید از تصاویر تا 7680 43 4320 پیکسل استفاده کنید. حداکثر اندازه پرونده 8mb است
تصویر جلد 1584 39 396 پیکسل با نسبت ابعاد 4: 1 را پوشش دهید
LinkedIn برای صفحات تجاری
عکس پروفایل / آرم 300 300 300 پیکسل
اندازه بنر توصیه شده با اندازه 1128 x 191px
صفحه اصلی تصویر اصلی ابعاد 1128 37 376 پیکسل را توصیه می کند
ماژول های سفارشی Tab Life ابعاد 502 x 282px را توصیه می کنند
عکسهای شرکت تب Life 900 x 600 پیکسل
پست های LinkedIn
تصاویر برای پیوندهای ارسال وبلاگ توصیه می شود 1200 x 627px با نسبت ابعاد 1.91: 1 باشد
پست ویدیویی 256 14 144 پیکسل – 4096 230 2304 پیکسل
داستانهای LinkedIn
1080 x 1920px با نسبت ابعاد 9:16
تبلیغات LinkedIn
اندازه پیشنهادی برای آرم تبلیغات شرکت / کانون توجه: 100 100 100 پیکسل
تصویر پس زمینه تبلیغات در کانون توجه در 300 250 250 پیکسل توصیه می شود
تصاویر محتوای پشتیبان 1200 x 627 پیکسل با نسبت ابعاد 1.91: 1
تصاویر چرخ فلک با محتوای حمایت شده 1080 x 1080px با نسبت ابعاد 1: 1
6. یوتیوب

ویدئوها برای YouTube جایگاه نخست را دارند ، به این معنی که فقط چند بعد تصویر اضافی است که باید نگران آن باشید تا کانال شما لطیف به نظر برسد.

اندازه ها و ابعاد پیشنهادی YouTube:
توصیه شده

اندازه تصویر یوتیوب
صفحه یوتیوب
عکس پروفایل 800 p 800 پیکسل
تصویر بنر 2560 x 1440px با نسبت ابعاد 16: 9؛ حداکثر اندازه پرونده 6mb
ویدیوی یوتیوب
ویدیوی استاندارد در حداقل اندازه باید 1280 80 720 پیکسل باشد
محدودیت اندازه پرونده 6mb
نسبت تصویر 16: 9
برای داشتن ویدئوی با کیفیت بهتر (یعنی اجاره / فروش) ، ابعاد پیشنهادی 1920 80 1080 پیکسل
حداکثر حجم فایل ویدیویی 128 گیگابایت
حداکثر طول فیلم 12 ساعت
تبلیغات یوتیوب
تبلیغات در جریان قابل رد شدن باید 12 ثانیه – 3 دقیقه باشد
تبلیغات غیر قابل رد 15 ثانیه است ، مگر اینکه در EMEA باشید که 20 ثانیه باشد
طول تبلیغات سپر 6 ثانیه است
تبلیغات Discovery توصیه می کند 16: 9/4: 3 با حداکثر اندازه پرونده 1 گیگابایت باشد
7. Pinterest

تنها پلت فرم رسانه های اجتماعی که به کاربران امکان جستجوی تصاویر را می دهد ، بدون حضور Pinterest نمی تواند کامل شود. خلاقانه ، مشارکتی و کاملاً متمرکز بر محتوای بصری ، این مجموعه ای ساده از استاندارد برای تمرین آزادی خلاقیتان است.

اندازه و اندازه Pinterest توصیه شده:
اندازه تصویر pinterest توصیه شده
پین استاندارد:
1000 1500 1500 پیکسل ، نسبت ابعاد 2: 3
پین مربع:
1000 1000 1000 پیکسل ، نسبت ابعاد 1: 1
سنجاق بلند:
1000 21 2100 پیکسل ، نسبت ابعاد 1: 2.1
اینفوگرافیک:
1000 3000 3000 پیکسل ، نسبت ابعاد 1: 3 (این مورد ممکن است به آزمایش و خطا بپردازد ، زیرا از نظر فنی ، پینهای بلند می توانند در خوراک کوتاه شوند)
اندازه آنها را بزرگ کنید

ایجاد تصاویر هیجان انگیز به طور منظم به اندازه کافی چشمگیر است ، هرگز نگران نباشید که چگونه پارامترهای تصویر هر پلتفرم را برای شما مناسب سازد. ما کار لجستیکی را برای شما انجام دادیم ، بنابراین شما می توانید از انعطاف پذیری آزادی هنری خود لذت ببرید. این پست را به عنوان مرجع بعدی ذخیره کنید و سعی کنید از دستورالعمل های اندازه گیری رسانه های اجتماعی فوق دور نشوید تا محتوای بصری خود را در سراسر سیستم عامل به حداکثر برسانید.

https://99designs.com/blog/marketing-advertising/social-media-image-sizes/

 

منتشر شده در آخرین ها

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *