رفتن به نوشته‌ها

10 بهترین طراح بازاریابی مستقل برای استخدام در سال 2021

Travel flyer design

طراحی بازاریابی باید برند شما را نشان دهد و مردم را فریب دهد تا درباره پیشنهاد شما بیشتر بدانند. بهترین طراحان بازاریابی نه تنها از روندها و تکنیک های طراحی گرافیکی به روز هستند ، بلکه درک روشنی از نحوه کار طراحی خاص برند و دقیقاً پیشنهادات برند شما دارند.

اگر شما یک مارک جدید در بازار هستید و یا یک شرکت مستقر هستید که به دنبال یک مارک تجاری خوب است ، یک طراح بازاریابی با تجربه و حرفه ای همان چیزی است که شما نیاز دارید. گاهی سخت ترین قسمت یافتن مناسب ترین طراح برای پروژه شماست ، بنابراین ما لیستی از 10 طراح برتر بازاریابی مستقل را برای استخدام آماده کرده ایم.

10 بهترین طراح بازاریابی مستقل برای استخدام در سال 2021

چگونه اینها را به عنوان برترین طراحان بازاریابی انتخاب کردیم؟

طراحی بازاریابی برای درست شدن بسیار مهم است زیرا اولین برداشت ها واقعاً به حساب می آیند. درست مثل وقتی که برای اولین بار با کسی ملاقات می کنید ، افراد تمایل دارند ذهنشان را در چند ثانیه اول بگذارند. در مورد یک مارک تجاری هم همینطور است – اگر طراحی بازاریابی خسته کننده یا با کیفیت پایین باشد ، این بینندگان را مجاب نمی کند که دور هم جمع شوند.

شما می خواهید مطمئن شوید که بهترین طراحان ممکن را انتخاب می کنید تا نه تنها نمایانگر نام تجاری شما باشد ، بلکه شما را از جمعیت متمایز کند.

1. کیفیت طراحی
هنگامی که یک طراح به 99 طراحی می پیوندد ، یک متخصص از تیم ما نمونه کارهای آنها را مرور می کند و فکر مفهومی ، اجرای فنی و دانش اصول طراحی را در کار آنها مشهود می داند. سپس آنها یکی از سه سطح را به طراح اختصاص می دهند:

سطح بالا
سطح متوسط
سطح ورود
این سطح در نمونه کارهای طراح نمایش داده می شود ، بنابراین به راحتی می توانید ببینید آیا با شخصی با تجربه زیاد و خردکن طراحی کار می کنید یا کسی که در حال ظهور است.

2. تجربه طراحی بازاریابی
طراحی ایمیل بازاریابی برای اپتیک
یک طراحی ایمیل بازاریابی درخشان توسط Codeflex
سرودن شعر و نوشتن مقاله دانشگاهی هر دو نیاز به آموزش و مهارت دارد ، اما بسیاری از نویسندگان در این زمینه تخصص دارند ، نه هر دو. این همان چیزی است که در طراحی گرافیک وجود دارد. طراحی با تمرکز بر بازاریابی مهارت ویژه ای است که نیاز به دانش در هویت برند و تئوری بازاریابی دارد تا واقعاً بفهمد چه نوع طراحی باعث می شود مصرف کنندگان با برند ارتباط برقرار کنند.

علاوه بر بررسی کیفیت کلی ، ما به طور خاص هر طراح را در این لیست بررسی کردیم تا مطمئن شویم که آنها در طراحی بازاریابی تجربه و تخصص دارند.

3. حرفه ای بودن
مطمئناً شما فردی با مهارت طراحی می خواهید ، اما همچنین یک طراح بازاریابی می خواهید که در تمام مراحل کار با شما ارتباط برقرار کند ، به موقع ارائه دهد و به طور کلی کار با او خوب است. بنابراین ما برای اطمینان از اینکه همه طراحان بازاریابی پیشنهادی ما در زمینه خدمات و همچنین طراحی حرفه ای هستند ، تجربیات گذشته مشتری را در نظر گرفتیم.

هنگام استخدام یک طراح بازاریابی چه باید فکر کنید

دنیای طراحی گرافیک آسان است که در آن پیچیده شود. تصاویر زیبا ، طرح های مرسوم ، مد روز و رنگ های چشم نواز. یادآوری وظیفه مهم است – برند من واقعاً از چه نوع طراحی بازاریابی سود می برد؟ آیا این طراح مناسب پروژه است؟ این یک لیست مفید از مواردی است که باید هنگام استخدام یک طراح بازاریابی در نظر بگیرید.

طراحی بسته بندی

طراحی مارک CBD توسط Pepper Pack Design
سبک

آیا سبک طراحی کلی آنها با برند شما سازگار است؟ اکثر طراحان گرافیک دارای یک سبک امضا هستند که همیشه می تواند متناسب با مختصر شما باشد ، اما اگر کار آنها و نام تجاری شما به طور طبیعی همسو باشد ارزش س questionال را دارد.

تجربه

به نمونه کارهای آنها نگاهی بیندازید تا ببینید که قبلاً روی چه نوع طراحی بازاریابی کار کرده اند. شما به احتمال زیاد می خواهید با یک طراح که تجربیات زیادی دارد کار کنید تا بتوانید به خروجی آنها اعتماد کنید ، در طرف مقابل ممکن است بخواهید یک مشت طراح را با چاشنی اشتیاق بخرید.

بررسی مشتری

یک روش عالی برای درک اینکه کار با هم چگونه خواهد بود این است که ببینید تجربه سایر مشتریان چگونه بوده است. به دنبال نظرات مربوط به پاسخگویی ، توجه به جزئیات و کاوش خلاقانه آنها باشید.

انتظارات و توجیهات روشن

به یاد داشته باشید که هرچه انتظارات خود را واضح تر کنید ، تولید طراح بهتر خواهد بود. کار به عنوان مشتری و طراح یک خیابان دو طرفه است و باید برای هر دو طرف یک روند مثبت و پاداش آور باشد.

طراحی پوستر شب کمدی
طراحی شب پوستر کمدی در تئاتر شیکاگو توسط Nevergohungry
آیا آماده استخدام یک طراح بازاریابی شگفت انگیز مستقل هستید؟

اگر به دنبال یک طراح برتر بازاریابی هستید تا نام تجاری خود را بالا ببرد و شما را از جمعیت متمایز کند ، دیگر به دنبال این نباشید. مهم این است که یک طراح گرافیک متخصص در طراحی بازاریابی انتخاب کنید زیرا آنها تئوری و پیچیدگی های هویت مارک را درک می کنند. وقت خود را صرف تحقیق در مورد طراح مناسب برای پروژه خود کنید و مختصر و سبک و پیشنهادات خود را به عنوان یک طراح در خاطر داشته باشید.

اگر این 10 طراح بازاریابی همان چیزی نیستند که به دنبال آن هستید ، جستجو کنید تا مطابقت ایده آل پیدا کنید.

https://99designs.com/blog/designers/best-marketing-designers/

منتشر شده در آخرین ها

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *